
טארט שוקולד ופטיסייר פרלין
זו עוגה שהכנתי לפני 3 חודשים ועדיין לא הספקתי לכתוב עליה. הכנתי לבר מצוה שהזמינו אצלי 8 פאיים שונים. העוגה עשויה בצק פריך שלי

זו עוגה שהכנתי לפני 3 חודשים ועדיין לא הספקתי לכתוב עליה. הכנתי לבר מצוה שהזמינו אצלי 8 פאיים שונים. העוגה עשויה בצק פריך שלי

לבצק פריך: 1 ביצה חצי כוס שמן חצי כוס סוכר קמח כמה שנכנס ליצירת בלילה נוחה לרידוד לקרם מלבי: 300 מ"ל משקה סויה 300 מ"ל

באשכול הקודם דברתי על עוגות משולבות חמיצות … מעניין שמיד אח"כ אני מעלה את הפוסט הזה של עוגה הכי מתוקה שיש! לא כי יש בה

מי שנמאס לה לקרוא על המיניאטורות שלי מוזמנת לדלג על הפוסט הפוסט מיועד ל"חולי" מיניאטורות כמוני כאלו שהתחילו עם זה פעם ולא שבעים אף

לא יודעת מה עבר עלי שהחלטתי להודיע לאמא שלי שאני אכין את הפעילות זה מתחיל מיזה שאני אוהבת להכין פעילויות וסדנאות לילדים ממשיך בענין היצירה

בחיים יש כל מיני תקופות ונקודות פיתול עליות וירידות, נקודות קיצון עם מקסימום אנרגיה ולפעמים נקודות אפס עם מינימום חשק…(בכל אופן קצת מתמטיקה…) במיוחד כשמקבלים

רק לאחרונה נפל לי האסימון שיש קשר בין הפאייים שאני כ"כ אוהבת לאפות ולגוון לבין הלוגו שלי ובעצם למקצוע שלי הראשוני… נותנת לכם לנחש….. רמז:=3.14

עוד כמה דקות שבת…. וכולנו ננוח ונרגע, אני מאתמול במטבח -סיימתי ב"ה עם כל הפינישים הקטנים… ואני רוצה קצת לנוח, אז אני מפרגנת לכם מזמן

כמעט נדרתי שאני כבר לא מכינה עוגות טעימות כי אני טועמת יותר מידי וזה לא טוב לקלוריות, אבל אז באה הזמנה לבר מצווה הכנתי. ומה

חזרנו לשגרה! אחרי חודשיים חופשה ועוד אח"כ חגים שבאו עלינו לטובה כמעט חזרנו לחופשה אלא שאז קבלתי הזמנה לשבת חתן אפיתי 3 סוגי טארטים טארט