
סוגרים את פורים -פורים שמח!
אין כמו פורים עד פורים….. אין כמו לדמיין תחפושות עם ילדים לחפש חומרים יש מאין להרכיב לבנות לצבוע לתפור חגיגה של יצירה (למי שאוהב כמובן)

אין כמו פורים עד פורים….. אין כמו לדמיין תחפושות עם ילדים לחפש חומרים יש מאין להרכיב לבנות לצבוע לתפור חגיגה של יצירה (למי שאוהב כמובן)

עוגת פינצ'ו – חמאת בוטנים עוגה מדהימה ! מעוררת מאד התפעלות אצל כל מי שרק רואה אותה וקל וחומר מי שטועם ממנה. זהירות! היא ממכרת!!!!!

פורים תשע"ד התחפשנו כל המשפחה לרופאים אביאל-מנתח בכיר אוריה-רופא ילדים בכיר יעל-אחות ראשית בתינוקיה בלניאדו את התחפושת של אוריה תפרתי אם תרצו בקרוב אעלה הדרכה

השנה החלטתי לחפש את 3 הקטנים שלי לדוורים מתוקים וכלך נושא המשלוח מנות להתאים אותו לקונספט הזה נסעתי לנחלת בנימין קניתי בד לק אדום ותפרתי

בני בן ה6 ביקש תחפושת גלידה… שברתי את הראש וחשבתי איך ליצור את הגביע האמת זה היה מסובך … לבסוף הצלחתי…..בהרבה עבודה.. אם תרצו הנחיות

בני רצה להתחפש לליצן. באותה שנה היתה לי תחפושת ליצן קנויה אבל רציתי לשדרג אותה : להוסיף לה נעליים, כובע איפור. במקרה תעדתי את כל

קרם פטיסייר מהמם: פאי פרות מאז שהכנתי אותו לראשונה אני לא מפסיקה להכין אותו לכל מטרה למילוי פחזניות למילוי עוגת טורט בשכבות למילוי טחטלתים למילוי

אני אוהבת לתפור ובמיוחד תיקים. לפני כחודש קבלתי מלאי של דוגמיות בדי ריפוד ומאז כבר הספקתי לתפור הרבה דברים . הרוב תיקים. אני חושבת שמאד

ראש השנה מתקרב ואנחנו מתחילים לאהוב תפוחים שאלתי את עצמי למה דוקא תפוחים מתאימים לראש השנה ? אז ברור שזה סימן לשנה טובה ומתוקה. אבל

תמיד חלמתי על סוכה בסגנון אחר… אף פעם לא אהבתי את הקישוטים המנצנצים והססגוניים מידי … האורות הנדלקים והמסנוורים בשלל צבעים.. משהו הרגיש לי שם